1. Olvassa el válasz üzenetünket
2. Keresse fel a weboldalunkat
3. Válassza ki melyik futárcégnél szeretne dolgozni. 
4. WOLT futár/Foodpanda
Töltse ki űrlapunkat 

Első lépés

A könyveléshez szükséges adatok beküldése után, munkaidő keretében, maximum 1 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk az adózás szabályairól és menetéről. Ha szeretne, akkor kalkulációt is készítünk.

Második lépés

Amikor e-mailben visszajeleztünk, elküldjük Önnek a könyvelési megbízási szerződést, valamint a könyvelési számlát.

Harmadik lépés

Az újonnan induló vállalkozóknak a megjelölt időpontban elindítjuk az alanyi mentes átalányadózó egyéni vállalkozást. (Csak a futár tevékenységgel összefüggő!)

Negyedik lépés

Ezek után kiküldjük Önnek az egyéni vállalkozói határozatot, amellyel megtudja kötni a szerződést a a választott futárcéggel (WOLT/Foodpanda).

Ötödik lépés

Az egyéni vállalkozás elindítása után 24 órával irodánk intézi az API kulcsok generálását, és beküldjük a WOLT-nak. Foodpanda esetében pedig a számlázz.hu regisztrációt követően, a számlázó rendszerét összekötjük a NAV rendszerével.

Hatodik lépés

Ezzel a könyvelés indítási folyamati készen vannak, rendelheti a felszerelést és a WOLT-tal/ Foodpandával egyeztetve elkezdheti a futárkodást.