Töltse ki űrlapunkat
Első lépés
A könyveléshez szükséges adatok beküldése után, munkaidő keretében, maximum 1 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és emailben tájékoztatjuk az adózás szabályairól és menetéről. Ha szeretne, akkor kalkulációt is készítünk.
Második lépés
Amikor e-mailben visszajeleztünk, elküldjük Önnek a könyvelési megbízási szerződést, valamint a könyvelési számlát.
Harmadik lépés
Az újonnan induló vállalkozóknak a megjelölt időpontban elindítjuk az alanyi mentes átalányadózó egyéni vállalkozást. (Csak a futár tevékenységgel összefüggő!)
Negyedik lépés
Ezek után kiküldjük Önnek az egyéni vállalkozói határozatot, amellyel megtudja kötni a szerződést a választott futárcéggel (WOLT/Foodora).
Ötödik lépés
Az egyéni vállalkozás elindítása után 24 órával irodánk intézi az API kulcsok generálását, és beküldjük a WOLT-nak. Foodora esetében pedig a számlázz.hu regisztrációt követően, a számlázó rendszerét összekötjük a NAV rendszerével.
Hatodik lépés
Ezzel a könyvelés indítási folyamatai készen vannak, rendelheti a felszerelést és a WOLT-tal/ Foodorával egyeztetve elkezdheti a futárkodást.